Hej & välkommen till min blogg.

Skriv gärna en kommentar så blir jag glad :)


måndag 6 april 2015

Tack för dessa år...

Hejsan!

Hoppas ni haft en härlig helg och nu njuter av sista lediga dagen.
Första för mig som jobbat 12 timmars pass hela helgen.


Vi har efter att varit väldigt nöjda ändå bestämt oss för att sälja våran båt, alltid kul med något nytt.


Denna båt har varit perfekt för oss med sitt upp fällbara bord då vi gillar att åka ut på sjön med picknick korgen och badkläderna packade.  Vilket även den nya båten kommer lämpa sig till kanske även snäppet bättre.


Körkapellet ligger oftast nerpackat men skyddar bra då man regnar hem från stugan och inte vill bli dyblöt och är även ett bra skydd då båten står parkerad nere vid hamnen.


Känns nästan lite vemodigt att göra sig av med något man trivts så bra med i många år men men...
Nu ligger den ute på blocket till försäljning.


Och nu väntar jag med spänning på att denna skönhet ska ta plats istället...leveransen skulle troligtvis bli först i mitten av maj.

 

Nu ska jag ta och göra mig klar då dottern och jag ska åka in till Marieberg och shoppa lite...behöver fylla på våra garderober lite ;).

Ha nu en riktigt fin annandag påsk.

5 kommentarer:

  1. Den där båten skulle jag gärna ha, den
    kommer ni sälja lätt. Så fin och välvårdad.
    Kramar/AM

    SvaraRadera
  2. Hej kära du! Äntligen har jag tagit mig för att starta datorn, har behövt den här "vilan" men nu var jag tvungen att logga in och fixa massa praktiska jobbsaker semester till trots. Ska ta mer semester till veckan då jag vill följa med M till Göteborg då han opereras, vi bilar ner och bor på hotell i tre nätter, tänkte jobba därifrån, men inser att jag får minst en dags bortfall då vi reser... Men då han sövs vill jag var med. Vi har njutit av påsken, tagit dagarna som de kommer utan planer, och då vi alla är lite tilltufsade och behövt vila. Lät skoj med shopping, jag måste nog också uppdatera garderoben, eller så ta tag i mitt förfall, för nu börjar kläderna bli små, har ätit mig igenom påsken :-/ Behöver träna för att inte få volanger, och nu med all sjukdom har det blivit dåligt av den varan, men får väl ge mig till tåls tills jag är helt kry igen. Får vi se din skärbräda i trä tro? Jag är sugen på en jag med, hade velat ha i trä, keramik och marmor, så snyggt och praktiska inredningsdetaljer! Och härligt att du fortfarande gömmer ägg till tjejerna, då kan jag fortsätta många år till med det även till mina ungar ;-D Önskar dig en superfin tisdag, massor av kramar <3

    SvaraRadera
  3. Wow! vilken fin båt! så roligt... Ha en fin ny vecka..kramizar

    SvaraRadera
  4. Oj, jag blev så rädd..............trodde du skulle sluta blogga och tackade för alla år!
    Hi...hi.....så var det ju inte.............

    Alltid sorgligt att skiljas från något man tycker om, men samtidigt skoj med något nytt.

    Hoppas du har en bra start på veckan,
    kram Anneli

    SvaraRadera