Hej & välkommen till min blogg.

Skriv gärna en kommentar så blir jag glad :)


måndag 5 mars 2012

När katten är borta......

Hejsan!

Idag for mannen till Borlänge på en veckas kurs så då passade tjejerna och jag på att åka in till Marieberg och shoppa lite. För min del blev det inte så mycket endast några olika kvistar och lite nya fiskar till akvariet.
Tilda däremot shoppade två par byxor och tre tröjor, går åt lite nytt till våren. Även Evelin hittade en del och fick några påsar med sig hem. Sen vi var ju till Panduro oxå så nån kväll i veckan blir det pyssel :).


Här ser ni tjejernas fossingar som goa Pia har målat om till mig. Hon är verkligen en klippa på det hon gör. Titta så fint hon har fått med alla Tildas rynkor under foten. Innan såg de ut som på bilderna under lite gulaktiga, inte så bra ;).


Har även sett att jag har fått flera nya följare på sista tiden, mycket bra ;). Är så kul att läsa alla gulliga kommentarer ni skriver och över vissa är det nästan så man blir generad och undrar lite om det är just till mig de är menade, tack snälla för dem.

 YYY



Ha nu en underbar fortsättning på veckan alla rara.

YYY

22 kommentarer:

  1. Vilka mysiga tavlor... Barnen växer upp alldeles för fort... Kram, Tina

    SvaraRadera
  2. Hej hej!

    men å så söta!
    Ibland är det tur att man vågar bättra på minnen...;9
    De blev verkligen ännu bättre!

    Dina "fake cake" ser ju hur smarriga som helst ut....de ser ju riktiga ut!!
    Suckar över din fina tapet igen...;)
    Jag vill ha rutigt i vardagsrummet när det blir dags att göra om där...
    kram katarina

    SvaraRadera
  3. Kul med lite shopping!
    Men så söta fossingarna va!
    Va fina dom blev, passade ju bättre in hos dig nu!

    Ha det fint!

    Kramar Liza

    SvaraRadera
  4. Mysigt att vara ute och shoppa. Så gulliga fötter och fint målade! Glöm nu inte att rösta på Sudden *ler*.

    Kramen

    SvaraRadera
  5. Hej söta..Ja du det är inte fel med lite shopping ibland och dessa äkta hälfter brukar ju inte vara sååå glad i att shoppa.Om det inte är en elaffär eller Claes Olssons.. Så glad över dina nya följare men det är inte undra på med dina fina blogg och den goa person du är hjärtat. Önskar dig en fin vecka och självklart ska jag åka fint..

    Kram Lisa

    SvaraRadera
  6. God morgon. Så fina dom blev ommålade. Ja vi hann inte shoppa alls i Örebro igår. Fick vänta i 2 timmar på klippningen. Hon som klippte oss är nog bra som för mej som har samma frisyr jämt. Men Ellinor blev det lite ojämt. Vi skulle ju fika oxå. Kram

    SvaraRadera
  7. Morgon rara du! Vilken trevlig shopping med fiskar och grenar, även om det itne blev kläder och penseer *ler* Tur iaf att flickorna hittade nått och blev nöjda och glada :-D Här väntar jag på att Blomster ska få hem magnolia elle körsbärskvistar, men lär nogdröja liksom penséer. Får frossa i tulpaner istället.
    Och i dag ska vi bara fara, Bogge ska få bestämma, för jag kände att dagarna inte kommer åter, utan att även han skulle få en dag sportlov, vill inte minnas att jag inte tillbringade tid med dem som små... Solskenskramar till dig! <3

    SvaraRadera
  8. Hej!
    Gulliga små fötter!
    Jag var i Marieberg för en vecka sen, passade på att gå på Ikea också. De har en sådan fin inredningsbutik i Marieberg.
    De kort som de tog och sparade fick vi, men vi fick inte publicera bilderna på bloggen för än reportaget var i tidningen.
    Kram Anette

    SvaraRadera
  9. Hej Ing-Britt!
    Kul med lite shopping medans maken åker på kurs;)

    Åh vilka söta fottavlor, kul att spara!

    Ha en trevlig tisdag,

    Kraam Jenny

    SvaraRadera
  10. God Morgon!
    Härligt med lite tjejmys hemma..pyssla är väl för skoj=)
    Så söta barnfossingar♥
    Ha nu en härlig tjej vecka ..
    Kram GABRIELLA

    SvaraRadera
  11. Hm, Marieberg lät spännande, har ingen aaaaning om var det ligger.
    Ha en bra fortsättning på tisdagen.
    Kram Barbro

    SvaraRadera
  12. Så söta småfötter! Sonen fick göra en sån i skolan men den är lite större:)
    Trevlig tisdag!
    //Cicki

    SvaraRadera
  13. Hi hi visst var det så, men schhhh berätta inte för någon ;-) *ler* Nu är vi hemkomna från kondis, kletig och sockerspeedad till 1000 är faktiskt bogge på dammsugaren igen, så här börjar det vara skinande rent ;-) Och glömde skriva sist, vilken förvandling av fotavtrycken, sååå fina de är nu, vilken skillnad!!! KRAMAR

    SvaraRadera
  14. så roligt med lite shopping:)
    kanonfina fotavtryck.....
    kram
    sandra

    SvaraRadera
  15. http://www.vindsromantik.blogspot.com/

    Grattis till dina nya följare, du är så gullig, inte konstigt att de vill komma tillbaka...

    Jag må då säja, vilken duktig tjej aom gjort fötterna, de är verkligen fina och med texten.

    Förstår att tjejerna vill köpa sej nya vårkläder, det kommer så mycket med färg nu till våren

    Kram Maggan

    SvaraRadera
  16. Så fina de blev de rara små fötterna.
    Kram Agneta

    SvaraRadera
  17. Hej! Vilka härliga tavlor.......underbart söta! Kramen från Maja

    SvaraRadera
  18. så söta tavlor.
    Tänk va de var söta de små bebisfötterna ändå, nu har mina grabbar 43 och 45 på sina små bebisfötter;)
    men det går ju att pussa deras kinder fortfarande.(fötterna vill man nog gärna undvika;)
    Kram ulla

    SvaraRadera
  19. God morgon kära du! Hoppas ni har lika fint som vi har, svider att sitta inne, men jag får leva på gårdagens ledighet... Man kan ju inte slarva runt jämt ;-D Ang sådan där bomullstråd så bör den finnas på pyssel, hobby, dekorations/inrednings ställen, men vill du ha och inte får tag på får du hojta till så kan jag skicka dig några meter :-D Ha nu en fin dag, massa kramar!

    SvaraRadera
  20. Gelesadeln är toppen, den kommer definitivt att få flytta till min cykel då det är dags att ta fram den! 99 kr på Clas Ohlson är en investering som din rumpa kommer att tacka dig för ;-D KRAM

    SvaraRadera
  21. De är så fina de små fossingarna.
    Nu får vi hoppas på lite värme till helgen.

    Kram

    SvaraRadera
  22. Hihi... förlåt!!
    Va bara tvungen att skriva om det...
    Men jag kommer säga B på söndag, jag lovar!!

    Ha det bra!

    Kramar Liza

    SvaraRadera