Hej & välkommen till min blogg.

Skriv gärna en kommentar så blir jag glad :)


torsdag 30 december 2010

♥ Nyårsdukning ♥

Hej mina kära
bloggvänner!

Tänkte visa er min nyårsdukning som kommer gå i min älsklingsfärg rosa, vitt & silver.


Tycker det är så roligt att få plocka fram lite av denna pastelliga sommarfärg igen. Tror att jag redan börjar tröttna på julpyntet, jag som brukar tycka det är tråkigt att ta bort det till tjugonda knut annars.


Har andvänt mig av silverfärgat tårtpapper som underlägg, blir riktigt glammigt för en billig peng och visst ska de vara lite glitter och glamour till nyår.


Även brickan med skumpa till tolvslaget står redo. Den fina flaskan med Rosé bubbel fick vi i julklapp av svärmor. Tyvärr kommer jag nog mest få hålla mig till flickornas magnum med cider, ska jobba hela helgen.


Fattas bara lite färska vita blommor och den goda maten förstås.
Vad ska ni ha för gott till nyårsmiddag?

★˛˚˛*˛°★

Gott Nytt År

★˛˚˛*˛°★

5 kommentarer:

  1. Hej och OJ vad fint, har aldrig tänk tanken att duka med lite somriga färger men gud vad fint. Så inspirerande. Tack och god kväll
    Kram Sandra

    SvaraRadera
  2. SUUUUUPERFINT!!!

    Jag själv älskar ju ROSA och använder det GÄRNA året om! Denna gång försökte jag hålla mig ifrån rosa i de tre dukningarna :-) Njuter ju fortfarande av vår vackra rosa gran i matsalen :-)

    GOTT NYTT ÅR!

    varm kram Helena /franska liljan

    SvaraRadera
  3. Hej igen! Tack för all inspiration under 2010. Är glad att få vara din bloggvän! Ser fram emot ett fantastiskt 2011 och önskar dig och de dina ett riktigt gott nytt år!
    Här kommer årets sista varma kram
    från Pia

    SvaraRadera
  4. God morgon. Ha det så gott nu på slutet o början. Vi äter oxfilé far o jag. Kramar till er alla 5, ja Snutte får en oxå.

    SvaraRadera
  5. Va´fint du har det på nyårsbordet. Rosa är ju en riktig festfärg och speciellt med de silvriga tårtpapprena. Kram

    SvaraRadera