Hej & välkommen till min blogg.

Skriv gärna en kommentar så blir jag glad :)


fredag 12 november 2010

Jul i vårt hus....

                  Lite knasig!

Idag har jag haft besök av herr & fru fönsterputsare och för att jag inte har lust att byta gardiner igen om två veckor så sattes julgardinerna upp.


Tycker verkligen om mina gardiner som jag köpte till förra julen så nu sitter jag och bara njuter av dom.

 

I köket fick allt det rosa maka på sig men ska försöka vänta lite med röda detaljer och adventstakarna, men man vet aldrig ;)


Lite mossa i ett hjärta fick ta plats på bordet.

Önskar alla en skön helg.

11 kommentarer:

  1. Hej va fint du gjort, gardinerna är ju så snygga. Stog igår o kollade på liknande i en affär här hemma. Men jag har vita hissgardiner som ikea sytt upp åt mig året runt (lat kanske) så de får bli röda o juliga detaljer ist.

    Ha en supermysig fredags kväll
    Kram Camilla

    SvaraRadera
  2. Ja dina gardiner är ju så fina. Vad fint det blev på brickan. Kram

    SvaraRadera
  3. Hej!
    Vad fint det blev med nya gardiner!
    Ha en mysig fredag och en fin lördag!
    Kram Sirpa

    SvaraRadera
  4. Vilka fina hissgardiner och även längderna. Ditt blickfång på bordet är så rart. Idag köpte jag ett par blommor och lite dekorationer, så lite pyssel ska jag göra i helgen.

    Ha det så gott och trevlig helg!
    Kram,
    Regina

    SvaraRadera
  5. Trevlig blogg du har,mycket fint att titta på,lägger till mig i din följalista.

    SvaraRadera
  6. Vad fint du hade gjort det i fönstren och på bordet. Nu fick jag lite inspiration att julpyssla lite!

    Trevlig helg!

    Kram, Karin

    SvaraRadera
  7. Åh så fint med julgardiner spara inte på rödfärgen det är ofta nu före julen som man vill och hinner njuta lite extra. Den härliga lummen plockar alltid min svärmor till mig en hel säck brukar hon komma med LYCKA.
    HA en bra dag.
    KRam Theres

    SvaraRadera
  8. Hej Hoppas du har haft det bra! Önskar dig en skön söndag!
    Kram Sirpa

    SvaraRadera
  9. Hej min goa bloggvän!
    Så fint du har gjort, jag har också tittat på dom hissgardinerna, det blev jättemysigt hos dig, förstår att du är helnöjd!

    Tusen Tack för alla dina fina o omtänksamma kommentarer!

    Många Kramar Therese

    SvaraRadera
  10. Jättefint!! Härligt när man äntligen får börja julpynta... Kram Pethra

    SvaraRadera