Hej & välkommen till min blogg.

Skriv gärna en kommentar så blir jag glad :)


tisdag 2 november 2010

H&M Julfavoriter..

Hallo girls!

Var nyss in på H&Ms hemsida och hittade så mycke fint till fyndpriser.
Titta bara på den här vita juldukningen, visst är den läcker.


Den fina vita linneduken ska jag helt klart klicka hem. Passar året om.


Även denna fina kudde till soffan kommer nog bli med i mitt paket.



Det här söta kuddvaret fastnade jag så för men vet inte om jag har någonstans att ha det. Vore väl helt bedårande i ett litet flickrum, men Tilda vill vara en tuff tjej nu för tiden.


Kanske får bli en julklapp.
Är det någon av er som börjat med klapparna?


6 kommentarer:

  1. hej
    härligt mycket fint hos HM få nog ta en titt...
    kram
    sandra

    SvaraRadera
  2. Hej Ing-Britt!

    Du vann i min GREENGATE-tävling!

    Grattis!!!

    Kram Helena /franska liljan

    SvaraRadera
  3. Jodå de har en del fint väntar hem ett paket med finheter från dem snart ;o)
    Grattis till vinsten hos Franska liljan!
    Ha en finfin dag!
    Kramis/LenaS

    SvaraRadera
  4. Jo jag har börjat. Tre st till Thea. Kram

    SvaraRadera
  5. Oj så mycket fint, jag får gå in och kolla.
    Kram Anette

    SvaraRadera
  6. Hej, vet du, stolarna kommer från min gamla skola. Ett stort vackert rött hus, långt ute på landet. Vi var bara 26 elever i hela skolan (åk 1-6) hi hi...det var tider det :-)

    Mamma köpte dem till mig på auktionen som nya ägrarna höll. Skolan lades ner för 20 år sedan, jag gick som elev i sista klassen.

    Fina minnen för mig eftersom både min farfar och min pappa (och alla hans syskon) gått i samma skola.

    Dessa stolar klaras sit undan penseln hos mig med :-)

    Kram Helena

    SvaraRadera