Hej & välkommen till min blogg.

Skriv gärna en kommentar så blir jag glad :)


måndag 4 oktober 2010

Scones...


Denna härliga korg gjorde jag iording till min kära svärmor och hennes man. Dit va vi igår då båda fyller med några dagars mellanrum.

 Blev riktigt nöjd med korgen som ser ut som en gammal shoppingkorg. Diräkt därifrån åkte vi till Tildas dansskola. När vi kom hem var affären stängd och vi hade inge bröd hemma.

 Men som tur var kollade jag runt lite hos er när jag kom hem och fick idén att baka scones. Så imorse gick jag upp några minuter tidigare och bakade härliga scones. Blev lite av en lyxfrukost med väldigt få ingredienser.

Hoppas ni får en härlig start
på nya veckan.
Kram

12 kommentarer:

  1. Oj oj oj vad du har varit duktig och gått upp tidigare och fixat hembakt till frukost - Huslig värre ;)
    kram

    SvaraRadera
  2. Vem skulle inte bli glad för en sån fin korg!!
    Kram Pia

    SvaraRadera
  3. Oj vilken lycka att få hembakat. Gott ser det ut. Var det på onsdag du skulle komma? Kram

    SvaraRadera
  4. scones är ju så underskattat att mumsa på :) längesen sist jag åt scones men nu blev jag sugen på att baka lite :D

    Väldans fin korg du gjort till svärmor :)

    Kramar Malin

    SvaraRadera
  5. Vilken UNDERBAR korg!!! Oh vad du är duktig :-)

    Så roligt att du vill tävla om GREENGATE hos mig! Nu håller jag tummarna att du vinner :-)

    kram Helena /Franska Liljan

    SvaraRadera
  6. Vilken vacker korg du gjorde och så gott det är med scones!
    Ha en finfin eftermiddag!
    Kramis/LenaS

    SvaraRadera
  7. Vilken vacker blomsterkorg och vilken god frukost ni fick.
    kram Anette

    SvaraRadera
  8. Hej
    tack för din kommentar hos mig:)
    visst är det gott med scones...
    Vad fint du har gjort det..
    kram sandra

    SvaraRadera
  9. Så fina blommor och vad gott det ser ut!
    Vad roligt att du vill vara me i min utlottning, lycka till!
    Önskar dig en fin onsdag!
    Kram Sirpa

    SvaraRadera
  10. Vi har så mulet och regntungt hos oss.
    Hoppas att solen lyser över dig.
    Kram Anette

    SvaraRadera
  11. Vilken fin korg du gjort:-) Jättefin blogg också,kul!!
    Kram Pethra

    SvaraRadera
  12. Vilken härlig korg du gjort, den måste blivit mycket uppskattad! Vad härligt för familjen med nybakade scones till frukost. Ha en fin dag!
    Kram L

    SvaraRadera