Hej & välkommen till min blogg.

Skriv gärna en kommentar så blir jag glad :)


lördag 2 oktober 2010

Sol, tur & sång......


Hejsan!
Vilken uderbar vecka vi har haft, solen har lyst varge dag. Titta vad härligt den strålar in på min fina vita ros. Krukan kommer från Kvarnboden, en mysig liten butik vid Axbergshammar Säteri.








I veckan har min man varit till Stenugnsund på seminarium med jobbet. Med sig hem hade "turgubben" denna fina cykel. Nu hoppas jag turen har kommit till hela vår familj så jag kan vinna nån av alla fina utlottningar ni har har på era bloggar. 




Jag Har glömt att berätta för er om förra fredagen. Då hade skolan i vår by en talangtävling där min lilla Tilda var med och kom två. Hon och hennes klasskamrat sjöng/mimade till låten skajagprova@hotmail.com med Emmy.







Ha en skön fortsättning på denna helg.
Kram Ing-Britt

7 kommentarer:

  1. Så stolt jag blir över mitt barnbarn, jag som inte kan sjunga alls. Behöver Lenita någon jacka till killen? Har 2 st här efter Måns som han bara provat på inte haft ute. Dom kostade 1000 kr/st när Susanne köpte dom, nu ska hon ha 150 kr/ st. Kram

    SvaraRadera
  2. Vad kul att du ville vara med i mitt lotteri! Önskar dig en fortsatt fin helg!
    Kramar Pia

    SvaraRadera
  3. Tack så hemskt mycket för dina värmande ord om min dukning :)

    En liten sångfågel tösen din :D

    Kramar Malin

    SvaraRadera
  4. Åh vad kul att han vann en cykel och vilken duktig dotter ni har!
    Ha en fin dag!
    Kram/LenaS

    SvaraRadera
  5. Fina fynd och så kul för er och er dotter.
    Kram Anette

    SvaraRadera
  6. Hej!

    Åh vad roligt att du ville lämna ett litet avtryck hos mig så jag fick chansen att komma och hälsa på här hos dig. Det är så kul att få ett "ansikte" på er läsare och lära känna er lite bättre:o)

    Nu ska jag kika vidare här.
    Önskar dig en mysig söndagskväll!

    Kramar Mia

    SvaraRadera
  7. tack för din fina kommentar hos mig:)
    Vilken söt flicka du har!
    Verkligen en turgubbe att vinna en cykel!
    Kram pernilla

    SvaraRadera