Hej & välkommen till min blogg.

Skriv gärna en kommentar så blir jag glad :)


söndag 11 juli 2010

Värmerekord!

Hejsan!
Vilken underbar start jag har fåt på min semester ca: 35 grader varmt och gassande sol.
Hoppas bara det fortsätter så här nu i ett par veckor med lite regn på nätterna förstås annars har vi snart ingen grönska kvar.
I lördags var T och jag till rara Kikki på min skattkammare
Där köpte jag dessa söta ljuslyktor som jag troligtvis ska hänga i fönstren på nya väggen ute vid stugan.
Självklart provade vi hennes nya kalaskiosk, jag har ju en liten förkärlek för sommar cafér och vilken god hallonpaj jag åt den var alldeles lagom syrlig. Blir nog flera turer dit i sommar.
I torsdags var min syster och hennes familj till oss på ön. dom sov kvar en natt och vilken otur dom hade, kallt och grått bägge dagarna. Vi som har haft såna fina dagar både före och efter dom åkt. Men dom trotsade vädret och badade iaf ja tom lite ringåka efter båten blev det.
Titta här vilken söt liten krabat jag har i trädgården. Han är inte större en ett kaffefat o verkar inte alls rädd för mig när jag kommer med mat och vatten.
Ha nu en trevlig kväll
kramizar

1 kommentar:

  1. God morgon. Vilken liten trevlig krabat. Fint fika ställe. Kram

    SvaraRadera