Hej & välkommen till min blogg.

Skriv gärna en kommentar så blir jag glad :)


söndag 4 juli 2010

åter vid stugan...

Vilka underbara sommardagar vi har haft, tänk om vi skulle kunna få det så här resten av sommaren. Den vi hade förra året var ju inte derekt kul med regn regn & åter regn.
Jag njuter av varje stund nu tom vattnet är behagligt (för en badkruka).
Vi har nu fått klart räcket på verandan. Nu är det vindskivor & hängrännor kvar sen lite mera målning förstås. Vill även få dit lite snickarglädje.
Väldigt fina solnedgångar har det varit dessa kvällar..
Tilda är fullt upptagen med att mata våra sommarbarn...
Mor, far, syster & lilla Thea var till oss idag. Vi hade en trevlig dag med god mat och härligt familjeliv. Gunga var riktigt roligt... Men efter att ha åkt båt, badat, gungat mm kan man bli rätt trött... "sjön suger" säger man ju. Här är min "stolle" till pappa, han brukar kunna skoja till dom flesta sunder...
God natt och hoppas ni alla haft en lika bra helg som jag.

2 kommentarer:

  1. God morgon. Får inte in mina bilder så jag ska prova om dina går. Tack för en trevlig dag igår. Kramar mamma.

    SvaraRadera
  2. Hej! Ja det var verkligen fint, lösvirkesbyggarna! Ja det finns så mycket fint så man blir snurrig! hoppas ni oxå har det bra i värmen kram Vivi soltorp

    SvaraRadera